Kosten en garantie

Kosten

Een niet onbelangrijk aspect zijn de kosten en de garantie. Ons streven is dat wij de kwaliteit van onze diensten en producten ten eerste willen waarborgen. Een juiste prijs kwaliteit is op den lange duur het meeste waard. Een eerlijke prijs begint met de juiste kwaliteit.

De diensten kunnen wij u aanbieden in de vorm van een offerte of op regiebasis (dit wil zeggen per uur).

  • Bij offerte maken wij samen met u een inventarisatie van de werkzaamheden. In de vorm van offerte worden deze gespecificeerd en omschreven. Hieruit komt een totaal prijs voor de werkzaamheden.
  • In regie wordt er vooraf een inventarisatie opgemaakt en een geschatte opgave van de kosten. Uiteindelijk wordt er afgerekend wat er aan uren en materialen is besteedt.
  • Contactvorm wordt aangeboden als bijvoorbeeld een onderhoudscontract wordt aangeboden of herhaaldelijk werk wordt aangeboden met vaste afspraken.

Doordat wij met efficiënt werkende vakmensen, het juiste professionele gereedschap en machines werken, kunnen wij u een scherpe prijs aanbieden met de goede kwaliteit die u van ons mag verwachten.

Garantie

Garantie op ons werk kunnen wij u bieden door achter ons product te staan als vak-hovenier. Daar naast zijn wij aangesloten bij de brancheorganisatie Tuinkeur die deze garantie nog eens onderschrijft en ook waarborgt. Een certificaat met de kenmerken; professionaliteit, betrokkenheid, vakbekwaamheid, service en kwaliteit worden hierbij gegarandeerd.

Heijkant hovenier lid van tuinkeur.nl Kosten en garantieOp levende plantmaterialen geven wij een groeigarantie, wat inhoud dat wij garanderen dat de kwaliteit van de planten zodanig is dat, indien deze aantoonbaar onder de juiste omstandigheden zijn onderhouden, aanslaan na een groeiseizoen. Mochten de planten toch dood gaan worden de planten gratis vervangen.

Garantie op materialen zijn conform de garantiebepalingen van de betreffende producten. Zodanig dat met er vanuit mag gaan dat zij voldoen aan de verwachtte norm.

Bij klachten of ontevredenheid kan men te allen tijde overleggen met de betreffende uitvoerende hovenier of melden bij de directie. Wij zullen er alles aan doen om samen met u een oplossing te vinden. Mocht dit niet tot een oplossing leiden kunt u zich tot de geschillencommissie van Tuinkeur wenden.